Julia Perez left by Gaston Castano

Sunday, October 10, 2010

Actress and singer 'Julia Perez' left by boyfriend, footballer Gaston Castano. Gaston would settle for 11 months in Medan being chosen as player PSMS. Jupe-Gaston had to make long-distance courtship.

Julia Perez left by Gaston Castano
"Dia 11 bulan di sana (Medan). Tapi aku datang-datang kok dan dia ke sini," Jupe said when met at the Sampoerna Strategic Square, Jl Sudirman, South Jakarta, Sunday (10/10/2010) night.

Separated by Gaston who usually accompany her days, Jupe was sad. She also had stress thinking about if he love to women in Medan.

"Katanya perempuan Medan gahar-gahar. Ah kalau perempuan Medan gahar, kalah dong sama Jupe. Tapi memang Gaston nggak stres lihat gue berkeliaran di Jakarta sendirian," she said, laughing.

Although hit by fears, Jupe believe in the man from Argentina. He also believes if it's a mate, would be united again with 'Gaston'. To maintain the trust Gaston to her, Jupe trying not to attract other men. Like when interviewed Uruguayan player who came to Indonesia some time ago. Chanter 'Belah Duren' is claimed to be working professionals.

"Aku kan harusnya datang ke lapangan nonton. Tapi aku cuma nonton sebentar. Aku pulang karena aku ngerti dia kan juga nggak mau orang yang disayanginya lagi ngeliat laki-laki bertebaran di lapangan," she said.

By the way, is there a message from Jupiter to Gaston that far in Medan?, "Ayang pulang, aku sedih sendiri. Aku butuh kamu, aku butuh laki-laki seperti kamu. Aku janji jadi cewek yang paling setia buat kamu." said film star 'Hantu Jamu Gendong' itu.

1 comment:

  1. Wah postingannya bagus"" bro! Btw situ rame ya blognya, tiap hari tidak dari 5 orang berkunjung. hehehe... gimana bro dptin Pengunjung segitu bynknya? Maklum newbie saya :D

    ReplyDelete